U moet ingelogd zijn om de prijzen te kunnen zien! - Registreer of Login - U kunt na registratie direct de prijzen zien en bestellen.


Voorbeeld Herbalife eetplan

Ontbijt
Begin de dag met een heerlijke voedzame shake, in één van de zes verrukkelijke smaken.

 
Halverwege de ochtend
Neem een goede, proteïnerijke snack, zoals een proteïnereep of sojanootjes
Ook kunt u kiezen voor bijvoorbeeld 200 gram magere kwark.
 
 
Lunch
Maak opnieuw zo'n lekkere romige shake – zeer eenvoudig en handig voor mensen die onderweg of op kantoor zijn.
 
 
Halverwege de middag
Geniet van een tussendoortje in de vorm van wat stukjes knapperige selderij of wortels. Neem een proteïnereep of sojanootjes als u meer eiwit nodig heeft.
Ook kunt u hier weer kiezen voor wat fruit (kiwi, appel e.d.) of wat magere kwark 200 gram.
 
 
Avondeten
Geniet bij uw avondmaal bij voorkeur van een mager eiwitrijk gerecht, zoals kip, vis of tahoe en serveer er royaal kleurrijke groenten bij. Gezonde groene groente is bijvoorbeeld broccoli. 
 
Let op:
Eet in de avond geen koolhydraten meer, u verbrand deze immers niet, waardoor deze worden opgeslagen als vet. Iets wat we juist niet willen!
 
 
Aanvullend plan voor een gezondere levensstijl:
 
Drink 6 à 8 glazen water per dag.
Eet 2 tot 5 stuks fruit en/of groenteporties per dag
Sport of werk 3 maal per week gedurende 30 à 40 minuten aan uw conditie.
 
 
Het is heel normaal als u af en toe een hongeraanval krijgt of zin krijgt in iets lekkers. Dit kan ook gebeuren als u een programma volgt voor uw gewichtbeheersing dat helemaal is toegesneden op uw behoeften. Daarom hebben we een aantrekkelijk assortiment van proteïnerijke snacks en supplementen ontwikkeld. Deze producten helpen om de specifieke uitdagingen het hoofd te bieden. Vraag ernaar.
 
Vergroot uw doel en snelheid van behalen
Drink Thermojetics™ Instant Kruidendrank en Aloësiroop
 
Accepted Payment